Translate this bolg /Tłumacz bloga

sobota, 7 czerwca 2014

Przebudowa


Choć podstawowym założeniem było stworzenie ciekawego UTE na bazie BMW e34 to jednak do momentu kiedy obciąłem dach nie zdawałem sobie sprawy z tego, że projekt zajmie mi znacznie więcej czasu niż zakładałem. Otóż początkowo przeróbka miała zostać wykonana według idei Rat rodów ponieważ cholernie podoba mi się ten styl i takie podejście do samochodów.
 Plan był prosty- zaraz po zaspawaniu konstrukcyjnym chciałem zacząć jeździć. Jednak od momentu gdy zobaczyłem Ją pierwszy raz po wycięciu dachu zacząłem dojrzewać do zmiany decyzji. Autko już wtedy wyglądało tak dobrze że żal mi było tego nie wykończyć. To czego najbardziej się bałem w przypadku tej przeróbki czyli proporcje, wyszło bardzo poprawnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skontaktuj się ze mną/ Contact with me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *